Αξιολογήσεις

★★★★★

“Αψογες Υπηρεσιες .. εμπειρο προσωπικό..καθαρό περιβάλλον και τα πιο ωραια χαμόγελα!!”

Μαριέττα

★★★★☆

“Πολύ ωραίος χώρος και καλή δουλειά!!!!!!”

Άννα-Μαρία

★★★★★

“PERFECT SERVICE ,PROFESSIONAL AND VERY POLITE AND HAPPY PERSON”

Λαδοπουλου Μ.

★★★★★

“Ολα τέλεια!νν”

Όλγα

★★★★★

“Μανικιούρ και πεντικιούρ ημιμόνιμο γαλλικό.... Πολύ προσεκτική η Μαριλένα στη δουλειά της και έμπειρη ... ευχαριστώ...”

Ιουλία

★★★★★

“όμορφος χώρος, καθαρός και το προσωπικό άψογο”

Eleni

★★★★★

“Πολύ ικανοποιημένη και με την κοπέλα και το αποτέλεσμα των νυχιών 💕 Πολύ λεπτομερής και προσεγμένη δουλειά 💗”

Βασω Π.

★★★★★

“Φοβερή η Υακίνθη! εξαιρετική στη δουλειά της”

Μαρία

★★★★★

“πολύ καλή εξυπηρέτηση από όλα τα κορίτσια!”

Μαρία

★★★★★

“Πολύ ευγενικό και άψογα καταρτισμένο προσωπικό.Παντα πρόθυμοι να σου βρουν λύση και να σε εξυπηρετήσουν!”

Χρυσούλα