Αξιολογήσεις
“Αψογες Υπηρεσιες .. εμπειρο προσωπικό..καθαρό περιβάλλον και τα πιο ωραια χαμόγελα!!”
Μαριέττα
“Πολύ ωραίος χώρος και καλή δουλειά!!!!!!”
Άννα-Μαρία
“PERFECT SERVICE ,PROFESSIONAL AND VERY POLITE AND HAPPY PERSON”
Λαδοπουλου Μ.
“Ολα τέλεια!νν”
Όλγα
“Μανικιούρ και πεντικιούρ ημιμόνιμο γαλλικό.... Πολύ προσεκτική η Μαριλένα στη δουλειά της και έμπειρη ... ευχαριστώ...”
Ιουλία
“όμορφος χώρος, καθαρός και το προσωπικό άψογο”
Eleni
“Πολύ ικανοποιημένη και με την κοπέλα και το αποτέλεσμα των νυχιών 💕 Πολύ λεπτομερής και προσεγμένη δουλειά 💗”
Βασω Π.
“Φοβερή η Υακίνθη! εξαιρετική στη δουλειά της”
Μαρία
“πολύ καλή εξυπηρέτηση από όλα τα κορίτσια!”
Μαρία
“Πολύ ευγενικό και άψογα καταρτισμένο προσωπικό.Παντα πρόθυμοι να σου βρουν λύση και να σε εξυπηρετήσουν!”
Χρυσούλα